Basis og middels timer

 Jympa er Friskis&Svettis sin klassiker, trening i sal med musikk. Den er variert, funksjonell og enkel å henge med på. Jympa er allroundtrening i suveren form. På en time får du trent alt: styrke, kondisjon og bevegelighet. Alle timer har ulik personlighet, ettersom lederne selv velger sin musikk.

Jympa basis – real trening uten hopp
Basis passer for deg som vil ha skånsom trening. Bygger opp styrke, kondisjon og bevegelighet fra grunnen. Treningen er tøff, men enkel, og passer for de fleste. Basis er helt hoppfritt, men kan inneholde litt jogging eller andre steg som "letter" litt fra gulvet. Dersom ikke noe annet står oppgitt, varer timen 60 min

Jympa middels – høyere tempo og en del hopp
Middels passer for deg som er vant til å bevege deg og vil ha en litt mer krevende styrke– og kondisjonstrening. Effektivt og variert. Det veksles mellom tyngre og litt lettere øvelser, hopp og hoppfrie øvelser. Dersom ikke annet står oppgitt, varer treningen 60 min.

Tips: For best effekt og sikker trening, velg et nivå der du har marginer. Da kan du utføre øvelsene fullt ut , henge med i alle moment og orke å ha det gøy.

Sist endret 03.01.2018 20:54.


Anteo utvecklas av Defendo Sverige AB, 2007-2018 #78